top of page

Desert od bundeve


Ovaj savršeno kremasti, bundevastičan desert osmislila sam želeći napraviti savršeni spoj namirnica koje u svakodnevnom pripravljanju nismo navikli spajati, a i pripremiti desert u kojem ću probati, pripremajući dvije različite vrste bundeva na dva različita načina, dobiti savršenu kombinaciju okusa. Nije da se hvalim, ali mislim da sam uspjela.

Za podlogu sam izabrala integralni, čokoladni keks koji je uspio izbalansirati sve kremaste okuse i dati hrskavi šmek ovom desertu. Prvu kremu napravila sam od pečene bundeve Kaboche. Prvi put sam ju probala i iako nije bila baš mesnata, moram priznati da me iznenadila svojom slatkoćom. Narezala sam ju na kriške i ispekla u pećnici na 180°C. Kada je bila pečena, skinula sam gornji sloj i mekano meso izvadila žličicom. Štapnim mikserom sam ju usitnila u pire i dodala rastopljenu bijelu čokoladu, dvije žlice meda i 2 dcl soka od naranče.

U drugoj posudi izradila sam 2 dcl vrhnja za šlag i sjedinila s pireom od bundeve. Prva krema je bila gotova. Ganache od bijele čokolade bio je drugi sloj. Pretpostavljam da ga svi znate raditi, a ja sam svoj napravila s 3 dcl vrhnja za šlag i 150 gr bijele čokolade. Koristila sam onu od Kandita i moram priznati da sam s njom jako zadovoljna. Kad se ganache od bijele čokolade ohladio, drugi sloj je bio gotov.

Za treći sloj skuhala sam bundevu Butternut I izradila ju štapnim mikserom u pire. Dodala sam jedan vanilin šećer i malo cimeta, te u nju umiješala izrađeno vrhnje za šlag. Na zadnji sloj stavila sam na vrh malo šlaga i za dekoraciju komadić integralnog, čokoladnog keksa.

Moram priznati da me ovaj desert potpuno iznenadio, kreme su se predivno složile i dale posebno bogatstvo okusu. Sigurna sam da će sve ljubitelje kremastih slastica ovaj desert ugodno iznenaditi kao i mene.


You Might Also Like:
bottom of page