top of page

BANANA KRUH


Ovaj savršeni recept dobila sam od moje drage prijateljice Martine M. i moram priznati da je često na repertoaru. Postoji puno različitih verzija, ali ova je isprobano odlična.

Sastojci:

125 grama omekšalog maslaca ili margarina

175 grama šećera (u originalnoj verziji ide tamni šećer)

2 jaja

1 prašak za pecivo

150 ml mlijeka

3 zrele banane (baš baš zrele-s pjegicama)

1 žličica ekstrakta vanilije

20 dkg isjeckane čokolade

Postupak je sljedeći:

Dobro izmiksati maslac i šećer, dodati 1 jaje,miksati, dodati drugo jaje i dobro izraditi.

Dodati pola brašna i prašak za pecivo i dobro izmiješati.

Dodati mlijeko i preostalo brašno i dobro sve izmiješati.

U biskvit dodati zgnječene banane, vanilin ekstrakt i čokoladne komadiće i promiješati.

Izliti biskvit u predviđeni kalup obložen papirom za pečenje ili kao ja u namaščeni kalup za kuglof.

Peći u zagrijanoj pećnici na 180°C sat vremena. Nakon pola sata pečenja prekriti kolač folijom da ne potamni.

Kad je kolač pečen ostaviti ga barem 20 minuta da se ohladi i tek tada ga preokrenuti. (ukoliko ste ga pekli u običnoj tepsiji tada to ne radite)

U original verziji za glazuru otopite 150 grama maslaca i 300 grama šećera u prahu i banana kruh pospete sa šakom banana čipsa. Ja sam otopila 150 grama margarina i 10 dkg mliječne čokolade jer moja kćer voli samo kolače od čokolade.

Nadam se da ćete mi javiti kako je vama ispao banana kruh i možda poslati i koju fotku! U slast i uživajte!


You Might Also Like:
bottom of page