top of page

Ledeni štapići od limete i mente


U vrtu imam grm mente koji obožavam i stalno nalazim nove načine kako da iskoristim njegove aromatične listove. Nedavno sam u dm-u naletila na vrećice za sladolede, za one ledene štapiće u svim mogućim bojama koje klinci obožavaju. Uglavnom, kupila sam ih i kontala što ću s njima jer za ledene sladolede već imam fora kalupiće.

Obzirom da volim gin tonic pomislila sam da bi bila odlična ideja napuniti vrećice za sitno sjeckanom limetom i listovima mente, i vodom naravno. Dobila sam genijalne ledene štapiće, koje možete ubaciti u limunadu, gin tonic ili kao ja danas u običnu vodu. Isto možete napraviti s bilo kojim voćem i naravno u bilo kojojvrsti kalupa za led.

Odoh uživati u svojoj aromatiziranoj, ledenoj vodi i šetati bosa po travi. Dugo nisam...


You Might Also Like:
bottom of page