top of page

Subotnje poslijepodne u Manufakturi


Kada mi je prije nekih tjedan dana moj prijatelj Ivan Mlivić, vlasnik Manufakture, jednog od meni najdražih lokala u Vinkovcima predložio da spojimo moju ljubav prema desertima i njegovu prema cocktailima u jednu zajedničku priču bila sam oduševljena. Ne znam da li je to bio samo alibi kako bi probao nešto od mojih genijalnih uradaka, a ne ih samo gledao na fotkama, ili čak moj, da ja probam njegove kreacije od čarobnih likera i sirupa koje izrađuje sam, i drzi ih na tamnim mjestima ispod šanka, ali ja sam bila oduševljena.

Ivan je inače vrhunski cocktail majstor koji je završio obrtničku školu za smjer konobara, te nastavio svoje edukacije i školovanje van Hrvatske. Prošao je puno natjecanja, osvajao državna prvenstva još u srednjoj školi, te nastavio tim putem! Ne jednom me počastio nekim svojim uratkom i dao mi da degustiram neki svoj novi, pažljivo osmišljeni koktel.

Iako je vrhunski cocktail majstor, mene je, kao kavoljupca osvojio vrhunskom kavom koju priprema i poslužuje u svojem baru. Ako ste sad pomislili o čemu ja pričam, kava je kava….e pa nije! Ovdje je kava s velikim K! I što se tiče vrhunske kave, i što se tiče pripreme, ali i što se tiče usluge i uvijek raspoloženih i uslužnih djelatnika! U Manufakturi možete probati kavu kakvu rijetko gdje imate priliku! Dakle, radi se o najboljim svjetskim kavama s različitih strana svijeta. Ona za ljubitelje espressa je direktno iz Etiopije te će vas razbuditi pri samome mirisu, čak i prije degustiranja. Tu su i Malawi, Lupu, Puerto rico, Indija, Brazil, i također jedan brend najpoznatijih svjetskih kava Extrafino kava koje su svojim sastavom umanjene količine kofeina, te pojačane arome. Ivan mi je odao tajnu da ćemo u Manufakturi u skorije vrijeme moći probati još neke od ponajboljih svjetskih kava. Sve te kave pronašle su put prema Manufaktura baru, i prema nama.

Zato mi je i bila posebna čast, ali i izazov osmisliti desert za koji će Ivan osmisliti piće. Za naše druženje osmislila sam tri deserta, pa sam napravila još dva , za „nek se nađe“. Izabrala sam pravu jesenjsku temu…bundeva! Slatka bundeva, za neke breskorka, za neke dublek…za mene savršena! Napravila sam prekrasan kruh od bundeve,oraha i naranče uz koji je savršeno išao sladoled od bundeve, mini tart od bundeve, slatke korpice s bundevom i bundevu u čaši! Nakon pomne degustacije Ivan je osmislio piće uz svaki desert!

Uz laganu kremicu od bundeve s cimetom i ušećerim orahom osmislio je toplu čokoladu, tamnu i bijelu čokoladu u koje je ukomponirao sirupe orašastih plodova, točnije badema i lješnjaka, te sirup od kokosa, pistacio, Gin, te još nešto dodataka što bih rekli „ispod šanka“ koje ne želi čak ni meni otkriti.

Kao savršeno piće uz tart od bundeve napravio je kavu, onu s velikim K, u nju dodao čokoladni sirup i talijanski liker Amaretto, te sve to prelio u jedan Grande macchiatto s domaćim mlijekom!

Uz desert od bundeve u kojem su se našli u savršenom spoju čokoladni integralni keks, krema od pečene bundeve s narančom, ganache od bijele čokolade, lagana krema od kuhane bundeve s cimetom i mrva šlaga pripremio je cocktail koji vas doslovno baca u lagani trans. U shaker je ubacio puno toga i na brzinu, kako to inače rade barmeni, u akrobatskom stilu, dok su letjele boce sve je već bilo gotovo….. no otkrio mi je sastojke. Engleski Gin Brokers, meksički Kahlua liker od kave, irski liker Baileys, talijanski Amaretto, sirup od lješnjaka, naribani cimet, te malo vanilije!

Za slatki kruh od bundeve ,naranče i oraha bogatog i punog okusa Ivan je iskoristio njegov omiljeni vrhunski Iločki Traminac. Skuhao ga je zajedno s likerom od breskve, Triple sec-om, te suhim voćem, sokom limete, upotpunio klinčićima i cimetom i napravio jedno posebno dobro kuhano vino kakvo se ne pije svakodnevno.

Uz genijalni sladoled stavio je samo led, i to ne obični…da se ne otopi, već led koji nakon što sastojke ohladi prestaje s topljenjem i održava temperaturu i kvalitetu pića, no u ovome slučaju čuvao je sladoled!

Subotnje poslijepodne proveli smo degustirajući slatke zalogaje i uživajući u čarobnim okusima pića iz Manufaktura bara, te se nadam da se uskoro ponovno družimo, u nekoj božićnoj priči.

Manufaktura bar vas poziva da sve te njihove kreacije isprobate prije božićne predblagdanske atmosfere, jer do tada ćemo već napraviti nešto novo za vas. Počinje jedna nova era slastica! Tko zna, možda vas uskoro budemo i svakodnevno oduševljavali!


You Might Also Like:
bottom of page